Invoelend Manuele Therapie Monster

Sportblessures,Pijn,Lichamelijke Klachten,Leerproblemen?

IMT Monster Wij behandelen hardnekkige kwalen succesvol met zachte manuele therapie genaamd IMT

Hoe werkt het en hoe ga je problemen te lijf ?
Met IMT haal je de wegversperring weg en kan er weer een normale doorstroming komen, en worden alle cellen weer voorzien van voedsel en kunnen afvoerstoffen weer weg.
Behandelwijze
Er zijn allerlei technieken om overal in het lichaam te komen en daar de wegversperringen weg te nemen.
Behandelwijze
Je optimaliseert dus het lichaam. Hierdoor verdwijnen pijnklachten en krijg je meer energie en word je gezonder.

IMT bevordert het herstel na een ongeluk of een operatie en verlicht een groot aantal ziekten en aandoeningen.

Een greep uit de klachten die verholpen kunnen worden met IMT-therapie zijn: rugpijn, bekkeninstabiliteit, reuma, kaakproblemen, spierpijn, fibromyalgie, huidaandoeningen, haaruitval, menstruatie klachten, schildklierproblemen, burn-out, hartklachten, hoge bloeddruk, diabetes, arteriosclerose, problemen met het ademhalingsstelsel en zenuwstelsel als migraine, epilepsie en psychische klachten. Denk ook aan kinderen met leermoeilijkheden als dyslexie.

Veel zorgverzekeraars vergoeden de behandeling.

Sportblessures

Als mensen met gewrichtsklachten komen leg ik hen altijd uit dat je gewrichten kan vergelijken met de scharnieren van een deur of raam. Die zijn altijd goed. Pas als je de hele dag op de deurkruk gaat leunen gaan de schanieren kapot. Meer........

Op de kaart :

'De Vooruitgang'